« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »

 

وَ هُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ الْغَيْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا وَ يَنْشُرُ رَحْمَتَهُ وَ هُوَ الْوَلِيُّ الْحَمِيدُ « سوره شوری آیه 28»

و اوست كه پس از نا اميدى مردم باران مى‌فرستد و رحمت خويش را گسترش مى‌دهد و اوست سَرور ستوده.

 


»» همسفر بودن با یکی که هم فکر و فرهنگ و هم مقصد تو نیست

همانقدر سخت و جانفرساست که

بستن یک اسب بالدار با گاوی به گاو آهن ......

فرزندانی که در محیط پر بحث و تنش یک خانه به سر می برند زندگی نمیکنند..زجر می بینند
آسیب وارد شده به این گونه فرزندان به مراتب بیشتر از صدمات حاصله از طلاق و جدایی است ...

وقتی دچار تردیدی ..وقتی می خواهی بدانی کدام کار بهتر است  به فواید و عواقب و نتایج
آن کار بنگر ...آنگاه تصمیم برایت آسان می شود ...

بعضی اختلاف و کدورت های زن و شوهرها سطحی اند و قابل حل و رفع و یا تحمل
اما برخی بر می گردد به زیر بنای فکری و شخصیتی آنها بطوری که حتا حاذق ترین

پزشکان و مشاوران هم از عهده حل آنها بر نمی آیند ....

اینجاست که ناگزیری بین بد و بدتر ..بد را انتخاب کنی

و تنهایی را ، بر با او بودن برگزینی .....


» طلاق برای برخی نه تنها تلخ نیست بلکه:

یک آرزوست..یک تولد دوباره و از نو زنده شدن است ...
 

انسان باید در جوار و پناه فردی باشد که در بر او آرام گیرد

و رنج و محنت های زندگی را از یاد ببرد ..

نه آنکه با کسی باشد که خود عین غم و مصیبت است ...

 

 

» خلاصه گاهی طلاق مانع مرگ تدریجی است ...

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دیدگاه‌ها   

شرور
#78 شرور 1391-10-05 15:38
.....
نقل قول کردن
مینا
#77 مینا 1391-02-01 18:53
سلام من بانظرتون درباره طلاق کاملا موافقم.تنهایی خیلی بهتر از اینه که در کنار یک به ظاهر همراه احساس تنهایی کنی.

فرشته مهر : تنهایی بهتر از با همدم بد بودنه ...
نقل قول کردن
علی گلاب
#76 علی گلاب 1389-12-07 22:11
سلام .اگه دوست داشتی به وبلاگ منم یک سری بزن .
متشکرم
نقل قول کردن
علی گلاب
#75 علی گلاب 1389-12-07 22:11
سلام .اگه دوست داشتی به وبلاگ منم یک سری بزن .
متشکرم
نقل قول کردن
علی گلاب
#74 علی گلاب 1389-12-07 22:11
سلام .اگه دوست داشتی به وبلاگ منم یک سری بزن .
متشکرم
نقل قول کردن
علی گلاب
#73 علی گلاب 1389-12-07 22:11
سلام .اگه دوست داشتی به وبلاگ منم یک سری بزن .
متشکرم
نقل قول کردن
نگین صاحب جواهر
#72 نگین صاحب جواهر 1389-11-12 02:20
با سلام وبحث جالبی را مطرح کردید
همیشه این فکر به ذهن من میرسه که ما آدم ها شاید خیلی وقت ها هرجا که به مشکلی بر می خوریم یا در موقعیتی قرار می گیریم که جوابی برای حلش نداریم خودمون رو پشت امتحان و آزمون خداوند پنهان می کنیم که البته پناهگاه بسیار امنی ست و در آن صورت جای شک کردن برای آدم نمی ماند .اما مگر نه انکه خدای مهربان به ما قوه ی انتخاب داده تا مسیرمون رو انتخاب کنیم؟ تحمل کردن شخصی که در کنارش احساس خوبی نداریم از دشوارترین کارهاست.و زندگی زیبای انسان رو جهنم می کنه .من در هر صورتی مخالف تحمل و سازش بیش از حد هستم وقتی یکی از زوجین سعی کنه تا شرایط بینشون بهتر بشه اما طرف دیکه همکاری نکنه آیا باید محکوم به زجر بشه؟ یک پایان تلخ بهتر از تلخی همیشگی ست.البته موافقم که نباید طلاق اولین راه باشد.اما کسی نمی تونه تربیت چندین ساله و فرهنگ یک شخص رو عوض کنه مگر اینکه شخص مایل باشه.ممنون

م.اقدسی :
سلام . ممنون از حضور و نظرتان . من هم با شما موافقم ...خصوصا با این نظریه که پایان تلخ بهتر از تلخی همیشگی است ...منتها گاهی موانعی بر سر راه افراد هست که همسر مورد رنج نمی تواند این زجر را با طلاق پایان دهد ...
نقل قول کردن
نگین صاحب جواهر
#71 نگین صاحب جواهر 1389-11-12 02:20
با سلام وبحث جالبی را مطرح کردید
همیشه این فکر به ذهن من میرسه که ما آدم ها شاید خیلی وقت ها هرجا که به مشکلی بر می خوریم یا در موقعیتی قرار می گیریم که جوابی برای حلش نداریم خودمون رو پشت امتحان و آزمون خداوند پنهان می کنیم که البته پناهگاه بسیار امنی ست و در آن صورت جای شک کردن برای آدم نمی ماند .اما مگر نه انکه خدای مهربان به ما قوه ی انتخاب داده تا مسیرمون رو انتخاب کنیم؟ تحمل کردن شخصی که در کنارش احساس خوبی نداریم از دشوارترین کارهاست.و زندگی زیبای انسان رو جهنم می کنه .من در هر صورتی مخالف تحمل و سازش بیش از حد هستم وقتی یکی از زوجین سعی کنه تا شرایط بینشون بهتر بشه اما طرف دیکه همکاری نکنه آیا باید محکوم به زجر بشه؟ یک پایان تلخ بهتر از تلخی همیشگی ست.البته موافقم که نباید طلاق اولین راه باشد.اما کسی نمی تونه تربیت چندین ساله و فرهنگ یک شخص رو عوض کنه مگر اینکه شخص مایل باشه.ممنون

م.اقدسی :
سلام . ممنون از حضور و نظرتان . من هم با شما موافقم ...خصوصا با این نظریه که پایان تلخ بهتر از تلخی همیشگی است ...منتها گاهی موانعی بر سر راه افراد هست که همسر مورد رنج نمی تواند این زجر را با طلاق پایان دهد ...
نقل قول کردن
نگین صاحب جواهر
#70 نگین صاحب جواهر 1389-11-12 02:20
با سلام وبحث جالبی را مطرح کردید
همیشه این فکر به ذهن من میرسه که ما آدم ها شاید خیلی وقت ها هرجا که به مشکلی بر می خوریم یا در موقعیتی قرار می گیریم که جوابی برای حلش نداریم خودمون رو پشت امتحان و آزمون خداوند پنهان می کنیم که البته پناهگاه بسیار امنی ست و در آن صورت جای شک کردن برای آدم نمی ماند .اما مگر نه انکه خدای مهربان به ما قوه ی انتخاب داده تا مسیرمون رو انتخاب کنیم؟ تحمل کردن شخصی که در کنارش احساس خوبی نداریم از دشوارترین کارهاست.و زندگی زیبای انسان رو جهنم می کنه .من در هر صورتی مخالف تحمل و سازش بیش از حد هستم وقتی یکی از زوجین سعی کنه تا شرایط بینشون بهتر بشه اما طرف دیکه همکاری نکنه آیا باید محکوم به زجر بشه؟ یک پایان تلخ بهتر از تلخی همیشگی ست.البته موافقم که نباید طلاق اولین راه باشد.اما کسی نمی تونه تربیت چندین ساله و فرهنگ یک شخص رو عوض کنه مگر اینکه شخص مایل باشه.ممنون

م.اقدسی :
سلام . ممنون از حضور و نظرتان . من هم با شما موافقم ...خصوصا با این نظریه که پایان تلخ بهتر از تلخی همیشگی است ...منتها گاهی موانعی بر سر راه افراد هست که همسر مورد رنج نمی تواند این زجر را با طلاق پایان دهد ...
نقل قول کردن
نگین صاحب جواهر
#69 نگین صاحب جواهر 1389-11-12 02:20
با سلام وبحث جالبی را مطرح کردید
همیشه این فکر به ذهن من میرسه که ما آدم ها شاید خیلی وقت ها هرجا که به مشکلی بر می خوریم یا در موقعیتی قرار می گیریم که جوابی برای حلش نداریم خودمون رو پشت امتحان و آزمون خداوند پنهان می کنیم که البته پناهگاه بسیار امنی ست و در آن صورت جای شک کردن برای آدم نمی ماند .اما مگر نه انکه خدای مهربان به ما قوه ی انتخاب داده تا مسیرمون رو انتخاب کنیم؟ تحمل کردن شخصی که در کنارش احساس خوبی نداریم از دشوارترین کارهاست.و زندگی زیبای انسان رو جهنم می کنه .من در هر صورتی مخالف تحمل و سازش بیش از حد هستم وقتی یکی از زوجین سعی کنه تا شرایط بینشون بهتر بشه اما طرف دیکه همکاری نکنه آیا باید محکوم به زجر بشه؟ یک پایان تلخ بهتر از تلخی همیشگی ست.البته موافقم که نباید طلاق اولین راه باشد.اما کسی نمی تونه تربیت چندین ساله و فرهنگ یک شخص رو عوض کنه مگر اینکه شخص مایل باشه.ممنون

م.اقدسی :
سلام . ممنون از حضور و نظرتان . من هم با شما موافقم ...خصوصا با این نظریه که پایان تلخ بهتر از تلخی همیشگی است ...منتها گاهی موانعی بر سر راه افراد هست که همسر مورد رنج نمی تواند این زجر را با طلاق پایان دهد ...
نقل قول کردن

نسخه پرفسفر فرشته ..

با داشتن یک ارتباط خوب

با خدا و خوب بودن و خوبی

کردن ، می توان از دیگران

سبقت گرفت و برتر شد..

 

ایده های فرشته

حاضرین در سایت

ما 74 مهمان آنلاین داریم

آمار بازدیدها

آیه ی ماه

  دوستان خدا
به جز اهل تقوا نباشند
ليکن اکثر مردم از اين مطلب
آگاه نيستند .  انفال - 34
English

نامه به خداوند

❤  ❤   ❤   

پيوندهاي برگزيده

جستجو در سایت

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها